De Jong

 

Klachtenbehandeling


U heeft een klacht


Graag willen wij samen met u tot een oplossing komen.

Natuurlijk doen wij ons uiterste best u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Maar mocht u onverhoopt toch een klacht over onze dienstverlening hebben, dan verzoeken wij u ons daar zo spoedig mogelijk over te informeren.

Alle klachten worden door de directie behandeld. Na ontvangst van uw klacht nemen wij snel contact met u op. Uw klacht kunt u richten aan:

De Jong
Directie
Postbus 333
1780 AH  Den Helder

In de meeste gevallen zullen wij uw klacht snel kunnen verhelpen.

Mochten wij gezamenlijk niet tot een bevredigende oplossing komen, dan kunt u met uw klacht terecht bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid). Door onze aansluiting bij dit instituut wordt u een onafhankelijke afwikkeling van een eventueel conflict gegarandeerd.

U kunt zich natuurlijk ook tot de burgerlijke rechter wenden. Op onze dienstverlening is het Nederlands recht van toepassing.

 











De Jong     l     Disclaimer     l     Privacy statement     l     Sitemap

Home   |  &nbs